Gadżety reklamowe – typowe błędy związane z prowadzeniem kampanii reklamowej

Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe

Promocja z wykorzystaniem gadżetów jest dzisiaj naprawdę bardzo popularna. Dosłownie na każdym rogu znajdziemy firmę do której wchodząc od razu możemy otrzymać jakiś ciekawy gadżet. Na gadżecie znajduje się zawsze logo tej firmy, a do tego często także jakieś hasło reklamowe, dane teleadresowe i tym podobne rzeczy. Gadżety mogą mieć sporą moc reklamową, ale niestety bardzo często wykorzystywane są w sposób nieodpowiedni i z tego powodu po pewnym czasie mają działanie wręcz przeciwne do tego jakie się zakłada. Ludzie myślą, że wystarczy kupić trochę gadżetów, które przecież nie są zbyt kosztowne i już będzie po problemie. Nic jednak bardziej mylnego. Jeśli chcesz osiągnąć sukces z tymi przedmiotami i odpowiednie się nimi promować to warto przeczytać poniższe porady. Dowiesz się tutaj jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy.Przyjęło się naturalnie, że gadżety reklamowe rozdajemy od tak za darmo. W firmach mamy różnego rodzaju długopisy, jakieś breloczki reklamowe i wiele innych, raczej drobnych rzeczy. Klient podczas przychodzenia do firmy i korzystania z jej usług lub robienia zakupów ma zawsze dołączony taki gadżet. To dobre rozwiązanie, ale powinno być odpowiednio stonowane.

Jeśli bez końca rozdajemy klientom takie gadżety reklamowe, a do tego dajemy ciągle te same to wkrótce przestaną być one wartościowe. Ludzie nie będą tym już w ogóle zainteresowani. Co gorsza monotonia może sprawić, że wiele osób po prostu się od nas odwróci. Każdy będzie uważał naszą firmę za mało profesjonalną, która nie ma przed sobą przyszłości. To największy błąd popełniany przez wielu przedsiębiorców. To jednak nie koniec listy grzechów.

Ogromnym błędem jest bowiem także przyzwyczajanie ludzi do tego, że gadżety reklamowe stanowią standardowy dodatek do każdych zakupów. Początkowo są to proste gadżety. Z czasem firma się rozwija i kupujemy coś lepszego dla naszych klientów. Chcemy w ten sposób pozyskiwać nowych klientów. Niestety kiedy klienci się przyzwyczają to nie będą chcieli już u nas kupować mając świadomość tego, że nic nie dostaną w gratisie. W efekcie wpadniemy w błędne koło w którym to nie możemy zrezygnować z gadżetów.