Przeskocz do treści

Kupiec Kupi

Co i gdzie najlepiej kupować?

Ostatnie wpisy

  • Jak mierzyć skuteczność kampanii z wykorzystaniem słodyczy reklamowych?
  • Cukierki reklamowe jako element strategii employer branding
  • Słodycze reklamowe w e-commerce – dodatek do zamówień, który buduje lojalność
  • Krówki reklamowe dla gości hotelu
  • Słodycze reklamowe dla gości hotelowych

Najnowsze komentarze

  • zuza - Drukarki fiskalne w branży reklamowej
  • Maja - Kasy fiskalne wymiary w cm
  • Alicja - Długopisy reklamowe z nadrukiem sklepu internetowego
  • adrian - Balony z helem jako gadżet promocyjny

Archiwa

  • marzec 2025
  • luty 2025
  • listopad 2024
  • luty 2021
  • styczeń 2020
  • maj 2019
  • listopad 2018
  • listopad 2017
  • wrzesień 2017
  • lipiec 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • luty 2016
  • grudzień 2015
  • sierpień 2015
  • lipiec 2015
  • czerwiec 2015

Kategorie

  • Drukarki fiskalne
  • Gadżety reklamowe
  • Kasy fiskalne
  • Odzież
  • Reklama
  • Usługi

Użyteczne breloczki reklamowe

breloczki reklamowe
breloczki reklamowe
Wciąż wielu przedsiębiorców nie docenia siły stosowanych gadżetów reklamowych. Wielu z nich uważa, że nakłady finansowe poczynione na zakup i personalizację gadżetów, to zbędny wydatek. Tymczasem badania marketingowe prowadzone nad skutecznością ich stosowania, bezsprzecznie plasują gadżety reklamowe na pierwszych pozycjach wśród wszystkich stosowanych obecnie metod i środków reklamowych. Aby jednak stosowane przez przedsiębiorców gadżety spełniały swoją rolę, muszą być odpowiednio dobrane do profilu firmy, a jednocześnie atrakcyjne dla potencjalnych klientów.

Gadżet gadżetowi nierówny

Oczywiście, aby kampania reklamowa z wykorzystaniem gadżetów reklamowych przyniosła oczekiwany skutek, powinny być one dostosowane do indywidualnych preferencji potencjalnych klientów. Obecnie zauważa się tendencję do stosowania użytecznych gadżetów, które mają dla klientów określoną wartość. Jednym z takich przedmiotów są na pewno Breloczki reklamowe. Biorąc pod uwagę encyklopedyczną definicję breloczków, są to ozdoby doczepiane do kluczy przy pomocy specjalnego kółka lub karabińczyka. Najczęściej wykonane są z tworzyw sztucznych lub metalu.

W ostatnich latach rośnie wartość breloczków, które są wykorzystywane do reklamy firm. Element ozdobny przypomina wówczas produkty konkretnego przedsiębiorcy, a kolor oscyluje wokół kolorystyki najpopularniejszych jego artykułów. Ważne jest również nadrukowanie na nim logo producenta.

Breloczki reklamowe przydatne w każdym domu

Okazuje się, że aby breloczki reklamowe spełniły swoją funkcję, powinny być wyjątkowo przydatne. Osoby, które w ramach kampanii reklamowej otrzymają bezużyteczne przedmioty, szybko o nich zapominają. Gdy jednak wspomniane prezenty są użyteczne, istnieje duże prawdopodobieństwo, że na długo zagoszczą w posiadaniu klienta, a ten będzie systematycznie (podświadomie) oglądał nadrukowany znak firmowy.

Aby więc breloczki były użyteczne, powinny posiadać dodatkowe funkcje. Mogą mieć kształt otwieracza do butelek, mogą mieć wbudowaną latarkę, pendrive, mały długopis, miarę budowlaną, żeton do sklepowych wózków, a nawet scyzoryk.

Opublikowano 28 listopada 20188 listopada 2018Autor LukaszKategorie Gadżety reklamoweTagi breloczki reklamowe marketing, breloczki reklamowe tanie, breloczki reklamowe z logo, breloki reklamowe dla firm

Nawigacja wpisu

Poprzednie Poprzedni wpis: Cukierki reklamowe jako chwyt marketingowy
Dalej Następny wpis: Gadżety firmowe- liczy się ich jakość